Sunday, February 22, 2009

Bowling Tournament -by Account Dept



Ntahlah kenapa baru hari ini aku terlintas utk mencoretkan serba sedikit perjalanan hidupku utk mggu nie,apa aku buat,di mana aku pergi,siapa aku jumpa..seperti kebiasaan aku bekerja dgn jawatan dan tpt kerja skrg,Alhamdulilah kira aku masih ada kerja,kerna ramai di luar sana yg tidak @ baru kehilangan pekejaan akibat masalah ekonomi dunia yg tidak berapa stabil buat masa ini.jawatan aku tidaklah beso mana..tp aku selesa memikul jawatan tu walaupun bukan bekerja dlm waktu pejabat(office hour) tp aku tak kisah,lg pun sblm nie pernah jugak kerja diwaktu pejabat(semasa di ibupejabat dulu).mggu nie aku 1/2day pada hari khamis dan offday pada hari jumaat..sabtu aku ada perlawanan bowling di Bukit Jalil Golf & Country Resort,peh! last aku men bowling pada masa mula-mula aku dipindahkan ke ibupejabat(KL) drpd JB..lebih kurang 4-5 tahun yg lepas huhuhu..biasalah lama x men bowling..ada gak ke longkang hehehe tp x ar byk sgt..strike ada ar brapa kali & double strike skali..kira x ar expert mana pun banding ngan 3 lg kwn dlm group aku tu..Alhamdulilah..group kami menang pd ptg tu..rezeki katakanlah,wpun hadiah x beso mana pd aku yg penting kami happy dpt join togather dgn officemate lama drpd HQ bersama bekas-bekas pekeja yg pernah kerja bersama di bwh satu bumbung jumpa kembali tuk game tu.Biasalah terimalah penangan klu lama x men bowling..hari nie(ahad) tangan kiri aku,blakang bdn aku serta peha aku sakit sgt...klu dpt di urut bdn nie aku rasa lega kot..tp x de sape yg bole aku mntak tolong urutkan huhuh..nasib baik aku apply cuti sbb aku dah sure mesti bdn aku sakit2..tp esok dah mula keje..harap esok aku dah ok dan x sakit mcm skrg huhuh..jap lg aku nk cari Panadol Join Pain/Active Fast utk ilangkan sakit sendi akibat men bowling semalam.Ujan skrg nie..so jap2 lg ar aku turun p bli mkn skali.

No comments:

Post a Comment